Renesse

Veel gestelde vragen | Forum

Jongeren camping

Stacey

Dinsdag 22 januari 2008

Wij hebben plannen om met z'n 6-en op vakantie te gaan naar Renesse aankomende zomer. Zelf ben ik de jongste en ben dan net 16 jaar. De rest is allemaal ouder. We zoeken een leuke jeugdcamping wat een beetje normaal te betallen is...

Al vast bedankt kuss

Ronald

Medewerker

Vrijdag 25 januari 2008

Van 1 april tot 31 oktober is het bij vrijwel alle parkeervakken en parkeerplaatsen in Renesse betaaldparkeren. Zowel in het centrum als in de omgeving van het strand.

Gratis parkeren
Er is echter een gratis alternatief. Die mogelijkheid biedt het Recreatietransferium in Renesse, een megaparkeerplaats met 900 plaatsen op loopafstand van het centrum van Renesse.

Gratis parkeren en vervoer naar strand en camping, zin in een zorgeloos dagje strand of camping, zonder eerst eindeloos te moeten zoeken naar een parkeerplaats? Het gehele jaar door kunnen automobilisten hier gratis parkeren. In de zomer is er zelfs bewaking en kunnen bezoekers met speciaal vervoer naar strand en camping

Last check on:
Dinsdag 20 april 2010

Meer onderwerpen

Zandsuppletie Renesse 2011Zandsuppletie Renesse 2011Dinsdag 25 september 2012
Route bus van transferium naar strandRoute bus van transferium naar strandMaandag 24 januari 2011
Een kraam huren tijdens de toeridtenmarktenEen kraam huren tijdens de toeridtenmarktenDonderdag 27 maart 2008
Kunt u mij vertellen waar zich in Renesse een internetcafe bevindt?Kunt u mij vertellen waar zich in Renesse een internetcafe bevindt?Maandag 14 juli 2008
Met het openbaar vervoer naar RenesseMet het openbaar vervoer naar RenesseZaterdag 07 juni 2008
Adressen met stallingsmogelijkheidAdressen met stallingsmogelijkheidDonderdag 08 januari 2009
Gemeente RenesseGemeente RenesseMaandag 11 januari 2010
KoopzondagenKoopzondagenWoensdag 12 september 2007
Strao rijdenStrao rijdenDonderdag 22 januari 2009

Een vraag plaatsen

In deze rubriek vind je snel antwoord op de meest gestelde vragen. Kijk of je vraag erbij zit. Mocht je de vraag niet kunnen vinden, stuur dan een mail.

Nederlands  Deutsch  English  Français  Italiano  Espanol 
gebruiksvoorwaarden   |   privacy   |   copyright © 1998 - 2012 Renesse.com ™