Renesse

Veel gestelde vragen | Forum

Met het openbaar vervoer naar Renesse

John

Dinsdag 27 mei 2008

Goedemiddag,

Volgende week vrijdag (6 juni) ga ik een weekje in Renesse op vakantie. Ik reis altijd met het openbaar vervoer. Nu heb ik gehoord dat er volgende week geen streekbussen rijden. Ik kan met de trein tot Goes of Middelburg komen. Kunt u mij ook informeren of er vanaf deze plaatsen soms taxibusjes naar Renesse rijden? Zo niet wat is dan de beste plaats om een taxi naar Renesse te nemen?

Uw bericht met belangstelling tegemoet ziend,

Medewerker

Woensdag 13 oktober 2010

Wij adviseren u de website http://www.9292ov.nl/ te gebruiken.

Omdat de tijden en routes regelmatig (tijdelijk) veranderen, adviseren wij altijd om de website http://www.9292ov.nl/ te gebruiken. Via deze website beschikt altijd u over de actuele gegevens van de datum en tijdsstip dat u het openbaar vervoer van plan bent te gaan gebruiken. Bovendien krijgt u direct informatie over de prijs, de totale reistijd, overstapplaatsen, overstaptijden, etc.

Last check on:
Donderdag 29 maart 2012

Meer onderwerpen

Naaktstrand in RenesseNaaktstrand in RenesseZaterdag 25 juli 2009
Wij willen graag op de zomermarkt in Renesse staan.Wij willen graag op de zomermarkt in Renesse staan.Donderdag 17 februari 2011
Met het openbaar vervoer naar RenesseMet het openbaar vervoer naar RenesseZaterdag 07 juni 2008
Kermis in RenesseKermis in RenesseDinsdag 30 maart 2010
Mag een hond mee het strand op?Mag een hond mee het strand op?Donderdag 28 mei 2009
Adressen met stallingsmogelijkheidAdressen met stallingsmogelijkheidDonderdag 08 januari 2009
Camperplaatsen in RenesseCamperplaatsen in RenesseVrijdag 13 mei 2011
Zandsuppletie Renesse 2011Zandsuppletie Renesse 2011Dinsdag 25 september 2012
Een kraam huren tijdens de toeridtenmarktenEen kraam huren tijdens de toeridtenmarktenDonderdag 27 maart 2008

Een vraag plaatsen

In deze rubriek vind je snel antwoord op de meest gestelde vragen. Kijk of je vraag erbij zit. Mocht je de vraag niet kunnen vinden, stuur dan een mail.

Nederlands  Deutsch  English  Français  Italiano  Espanol 
gebruiksvoorwaarden   |   privacy   |   copyright © 1998 - 2012 Renesse.com ™