Renesse

Veel gestelde vragen | Forum

Is er iets voor gevonden voorwerpen?

Suze

Zondag 16 augustus 2009

Hallo,

Ik denk dat ik mijn auto sleutel vrijdag 14-8-09 ben kwijt geraakt bij Transferium.
Is er iets voor gevonden voorwerpen?

Mvg

Ronald

Medewerker

Vrijdag 21 augustus 2009

U geeft aan dat u iets verloren of gevonden heeft in de regio Renesse.

Iets verloren?
Als u een voorwerp in (de omgeving van) Renesse verloren heeft, kunt u navraag doen bij de politie. Misschien is uw voorwerp al gevonden. Na aangifte van verlies en op vertoon van uw legitimatie, kunt u uw bezit dan meteen meekrijgen.

Als u iets verloren heeft kunt u als volgt informeren of uw voorwerp gevonden is:
- U kunt bellen naar het landelijke nummer 0900-8844.
- Bij ieder politiebureau in de gemeente Schouwen-Duiveland. Hier heeft u de contactgegevens:
Politie Schouwen-Duiveland
Kerkhof 5
4301 BZ Zierikzee
Tel: 0900-8844

Iets gevonden?
Heeft u een voorwerp in (de omgeving van) Renesse gevonden, dan is het uw plicht om uw best te doen om het weer bij de eigenaar terug te bezorgen. Als u weet wie de eigenaar is, dan kunt u dit zelf regelen. Weet u niet wie de eigenaar is? Dan kunt u het voorwerp aangeven bij de politie.

Als u iets heeft gevonden kunt u daar op verschillende manieren melding van maken:
- U kunt bellen naar het landelijke nummer 0900-8844.
- Bij ieder politiebureau in de gemeente Schouwen-Duiveland. Hier heeft u de contactgegevens:
Politie Schouwen-Duiveland
Kerkhof 5
4301 BZ Zierikzee
Tel: 0900-8844

Ik hoop u op deze manier voldoende te hebben geïnformeerd.

Last check on:
Dinsdag 20 april 2010

Meer onderwerpen

Fietsverhuur in RenesseFietsverhuur in RenesseZondag 27 september 2009
Coffeeshop / koffieshopCoffeeshop / koffieshopZondag 01 juli 2007
Naturisten stranden en campings in RenesseNaturisten stranden en campings in RenesseMaandag 10 december 2007
Is er iets voor gevonden voorwerpen?Is er iets voor gevonden voorwerpen?Zondag 16 augustus 2009
TaxibedrijvenTaxibedrijvenZaterdag 25 augustus 2007
Mag een hond mee het strand op?Mag een hond mee het strand op?Donderdag 28 mei 2009
VVV RenesseVVV RenesseWoensdag 06 mei 2009
Vanaf welke datum mag je ook overdag met je paard op het strand?Vanaf welke datum mag je ook overdag met je paard op het strand?Woensdag 16 september 2009
Camperplaatsen in RenesseCamperplaatsen in RenesseVrijdag 13 mei 2011

Een vraag plaatsen

In deze rubriek vind je snel antwoord op de meest gestelde vragen. Kijk of je vraag erbij zit. Mocht je de vraag niet kunnen vinden, stuur dan een mail.

Nederlands  Deutsch  English  Français  Italiano  Espanol 
gebruiksvoorwaarden   |   privacy   |   copyright © 1998 - 2012 Renesse.com ™